Friday 11 January 2013

Pregnant lepas pakai Premium Beautiful

Salam readers 
Hari ni kite cerita pasal Premium Beautiful k?

Saya dah pakai 7 bulan sekarang. Hasilnya memang bagus. Bukan saya seorang yang rasa, tapi sesiapa yang nampak saya dulu & sekarang akan tahu kebaikan pakai PB ni.

Ramai kawan-kawan yang beli dari saya. Especially kawan-kawan yang dah lama tau pasal PB, tapi tak berani nak beli sebab takut tak betol. Bila saya sendiri yang pakai & ada hasil..
ramai la yang pakat beli.
(tak perlu nak paksa2 orang beli) 

Antara ramai yang nak beli ada seorang yang memang nak pakai sebab nak pregnant. 
Dia kawan baik saya. 
Lepas dia kahwin, terus dia minta tips nak pregnant cepat-cepat. Hehe.. 
Saya cakap "sabar dulu.. honeymoon puas-puas dulu"


Masa tu saya dah lahirkan Adam & start business PB ni. 
Memang saya pernah baca dari banyak sumber yang PB bleh bantu untuk pregnant. 
So saya suggest dia untuk pakai, manalah tahu rezeki dia. 
Saya tak berani nak jamin, sebab saya yakin rezeki anak adalah dari Allah.

Kawan saya memang nak pakai 
"Dah lama kite tau pasal PB, tapi kite tak berani nak beli. Tapi tengok Anith pakai, kite nak pakai jugak la"

Saya processkan pembelian dia, bayar ansuran pada saya. 
Saya tak kesah asal kan kita sama-sama dapat benefit dari PB. 

Tak sampai 2 bulan dia pakai, alhamdulillah dia pregnant 5 minggu. 
Dia bagitau saya antara orang pertama berita baik tu. 
Syukur sangat-sangat. 
Ini la berita yang sangat gembira untuk saya.
Kat sini bukan saya nak claim, PB yg bagi dia pregnant.Tapi semuanya dari Allah & doa yang tak pernah putus. 

Tapi apa yang PB buat adalah:
  1. Seimbangkan hormon-hormon dalam badan (detail entry pasal hormon click HERE)
  2. Kurangkan berat badan (doktor kawan saya cakap, terlebih berat badan & hormon ni macam chicken & egg.. saling berkaitan)
  3. Menyokong kedudukan rahim, so benih bercambah di tempat yang betol & increase possibility to pregnant

So when the most of factor to pregnant dalam keadaan yang sihat, chances untuk pregnant pun tinggi. 

Cerita yang lain pulak, another friend of mine, baru pakai PB 2 bulan pregnant second child. Alhamdulillah.. murah rezeki.
Harap-harap saya pun nanti, bila teringin anak ke-dua, senang la nak pregnant ye..
Amin 

Sesiapa nak senang pregnant, boleh la contact saya. 
019-5922951
Hope it will help you too

Apa salahnya kite mencuba kalau ini adalah salah satu usaha kita. 
Selainnya kita bertawakal kepada Allah, Tuhan Maha Memberi Rezeki


Kenangan dengan my dearest friend, Jannah

 Masa ni Sushi King baru bukak kat Bintulu. Kami pegi ramai- ramai dengan housemates.


Muka remaja.. time ni semua single lagi. Sekarang masing-masing dah jadi mommy. 
note: Takde dalam gambar - Ili & Zakiah

Lastest pic Jannah pregnant =)
note: Jannah, kite curi dari wall FB Jannah ni.. 

Note lagi: Jannah, i miss u.. take care dear. Semoga jadi mommy yang pengasih & dapat anak2 yang soleh/solehah. 

love,
-anith-


No comments:

Post a Comment